Podpora

JENPROCASOPISY.CZ

Nebyl Vám doručen časopis?

Velice se omlouváme za komplikace s doručením Vašeho předplaceného titulu. Svou reklamaci můžete zadat pomocí formuláře níže.

Jak urychlit zpracování Vaší reklamace?

Zadejte nám své zákaznické číslo nebo spojovací číslo SIPO a Vaše reklamace bude zpracována přednostně.
Pokud ani jedno neznáte, zadejte běžnou reklamaci.

Reklamace s přednostním zpracováním

nebo
Zadejte prosím své evidenční číslo odběratele, nebo variabilní symbol, případně zákaznické číslo, které najdete na předpisu předplatného.

Běžná reklamace

Pokud neznáte spojovací číslo SIPO ani evidenční číslo odběratele, potom prosím pokračujte zde

Nevíte si rady?

Zákaznická linka225 555 666

Provozní doba
Po - Pá 7:30 - 16:00